 |
Opolskie Forum Motoryzacyjne Informacje, opinie o opolskich drogach, serwisach, ośrodkach szkolenia i inne ciekawe sprawy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lidia
Gość
|
Wysłany: Nie 13:00, 25 Paź 2009 Temat postu: O co chodzi z tym zatrzymaniem!!!??? |
|
|
Jechałam z ta blondynką na egzaminie i na pużaka usłyszałam proszę zatrzymać się do końca 9 przynajmniej tak to zrozumiałam i nie wiedziałam o co chodzi i spytałam się czy mam zaparkować bo tam zaraz jest parking na przeciw castoramy, ale powiedziała że nie. No to myslę sobie pewnie chodzi o to hamowanie awaryjne i spytałam, okazało się znowu że to nie to. Powiedziałam że nie wiem o co chodzi i w ten sposób mam umówiony w listopadzie kolejny egzamin ale nie wiem dalej o co chodziło. Mój instruktor też nie wie. POMÓŻCIE
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
XXL
Gość
|
Wysłany: Nie 10:03, 15 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
zadanie nazywa się HAMOWANIE DO ZATRZYMANIA W WYZNACZONYM MIEJSCU tzn. należy rozpędzić się do prędkości co najmniej 50km/h i zacząć powoli hamować tak, żeby zatrzymać się w miejscu wyznaczonym przez egzaminatora - zwykłe zatrzymanie nie mylić z hamowaniem awaryjnym.
Dziwicie się, że zdawalność jest taka niska, skoro instruktorzy nie mają wiedzy to uczeń skąd ma ja czerpać .....
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Instruktor
Gość
|
Wysłany: Pią 22:24, 20 Lis 2009 Temat postu: re |
|
|
Namnożyło sie tych instruktorów, którzy nie maja pojęcia jak szkolić nie interesuje ich jak wyglada egzamin, nie śledzą zmian przepisów i potem są efekty, piąty niezdany, dziewiąty niezdany. Widząc co czasami wyprawiają kursanci ( pod okiem instruktora ) na drodze, to spalam się ze wstydy gdyż opinia idzie o wszystkich instruktorach i szkołach jazdy. Już wystarczy że ilość naszych pojazdów na których szkolimy jest utrudnieniem dla kierowców w Opolu, to nie dolewajcie oliwy do ognia. Sam mam ochotę czasami wyjść i stuknąć instruktora w czoło jak stoimy drugą zmianę świateł za elką która nie może ruszyć. Człowieku po to masz sprzęgło, pomóż a ucz ruszać tam gdzie jest mniejszy ruch !!! a to tylko jeden przykład. Zmiana pasa ruchu z wymuszeniem, częsta praktyka pod realem. Można tego mnożyć. A wracając do znajomości zasad egzaminowania to po pierwsze jest obowiązkiem kursanta, a po drugie ten temat powinien być na zajęciach teoretycznych, ( o ile takie wogóle się odbywały ) Jeżeli kursant nie zna teorii ( mimo iż zdał egzamin wewnętrzny ) to przerywam zajęcia praktyczne i wraca na teorię. I tak powinno być w każdej szkole a nie wypuszczać po 30 godzinach "kalekę" a nie przygotowanego do egzaminu kursanta. Ponadto instruktor nie ma obowiązku po 30 godzinach podpisać zaświadczenia. Jeżeli uważa że kursant ma braki to powinien mu to powiedzieć. I nie jest to wymuszanie na kursantach dodatkowych godzin. Przeciez każdy jest dorosły i może wykupić dodatki w innej szkole. Gorzej jak nieprzygotowanie kursanta do egzaminu leży w głownej mierze po stronie niekompetencji instruktora. I wróciliśmy do punktu wyjścia.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elik
Gość
|
Wysłany: Sob 22:42, 19 Gru 2009 Temat postu: zatrzymanie |
|
|
proszę się zatrzymać na wysokości tej latarni, tak usłyszałem na egzaminie więc się zatrzymałem. Niestety trochę za daleko, przód auta nie powinien być dalej niż latarnia. To należy to sprecyzować, a nie wymyślać jakieś wysokości, druga próba była ok, ale za pierwszym razem nie wiedziałem i myślę że jak bym się zatrzymał przed latarnią to pewnie nie była by ta odległość. oczywiście w końcu nie zdałem bo za dużo było negatywnych, choć wszystkie potem były poprawione na pozytywne
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|